Monday, March 9, 2009

Dating + Kawan Office = Outing


- Yeah yeah.. Harini adalah hari pertama aku kuar dengan member-member opis aku setelah bekerja di RHB bank selama setahun 5 bulan.. hehe..

- Gambar di atas mampu memberikan seribu kata-kata kan kan.. hehe.. Yupp, as you can see here, aku dan kawan-kawan decided to go for karaoke at one of the shopping malls in Klang Valley.

- It was not as exclusive as Red Box, ~cakap macam dah masuk jer Red Box~ but since that ot was my first time going into one of this karoke centre, it was an axciting adventure.. hehe..

- At the very first minute i was in there, I felt something new, something that i never felt before.. Looking at them, shouting and laughing in front of that 42 inches television, make me feel odd.. hehe.. But then, once i got the chance to hold that stainless steel microphone, aku terasa seolah-olah datang satu "kuasa" @ "semangat" untuk aku menyanyi walhal suara ku dan suara katak puru di luar rumah yang sibuk memanggil kehadiran hujan tu, lebih kurang sama.. hahahaha...!!


- At first, I sang with a bit of "shy-shy cat", tapi lama-kelamaan, sift malu mula menguncup sementara sifat yang ketagih untuk sambung melalak pulak mula timbul.. So, lepas aku nyanyi, it was time for my beloved sayang pulak yang nyanyi.. Hehe.. gambar di sini menunjukkan yang dia tak mau tunjuk muka bila time dia menyanyi, konon-konon malu lar tu.. haha..


- Dah penat menyanyi, makhluk Tuhan dua ekor nie pun mulalah menunjukkan simptom-simptom nak membaringkan diri.. kalau ikut hati aku, nak jer aku baring kat situ, tapi aku tau siapa diri~kuh.. hehe..

- Everyone having a good time especially me.. Hehe.. Lepas jer habis aktiviti untuk ari tu, kami pun ikut haluan masing-masing..

- This is the story for today.. I see you in my next blog.. bub-bye..

Ini lah gaya Bakal Seorang Penyanyi tersohor 2015 nanti..

2 comments:

  1. Gile! hahahaha
    dulu pemalu nk mampos.
    skrg bukan main lg bile dpt mic! haha!!

    mana updates pasal boling?
    oo.. ko kalah ek?? haahaha

    ReplyDelete
  2. Pasal bowling, dah biasa sangat dah..

    Semua orang pun tahu yang aku ni,

    JUARA KATEGORI MASUK LONGKANG

    so, takyah lar cite pasal benda yang normal macam tu.. haha..

    ReplyDelete