Saturday, September 12, 2009

Jalan-Jalan IKEA

Hai..Hai..Hai.. Arini aku nak story sikit ttg hari aku dari lah buka puasa sampai sekarang nie.. hehe..!~

-Balik jer kerja tadi, aku sempat balik umah untuk mandi sementara menunggu Cik Wani kiter siap untuk datang jemput akudan Naz.. Hehe..!~ Pompuan datang amik jantan.. Memang dunia dah nak terbalik nie..

- So, tadi kitaorang buka kat KFC yang sebumbung dgn Petronas USJ 21.. Nak tunjuk gambar, apa yang kami makan tadi tak kesampaian sebab aku tak berminat nak petik.. Sekor-sekor makan macam gergasi yang tak makan 5 hari.. muahahaha..!~

- Pas makan dan minum, dan lepak bercerita depan sisa-sisa makanan, kitaorang pun decided nak jumpa mama di IKEA & IKANO Shopping Centre.. Mama datang ke sini korang nak tau utuk apa? Semata-mata nak belik kuh raya "tunjuk" a.k.a Kuih beli.. Maka bermula edisi petik memetik gambar sewaktu mama tgh sibuk memilih kuih.. hehe..!~






Memandangkan mama khusyuk memlih kuih, aku pulak dah penat nak diri, aku pun pergi lah kat salah satu "perahu" yang ada kat situ.. Kat sini pun leh tahan gak perjuangan nak petik gambar tu.. Nak tengok..? Jap ea...





Pas je mama pilih kuih yang dia nak, kitaorang pun across jalanraya untuk masuk balik ke IKEA... Masuk-msuk jer pintu kan, ada lah pulak replika umah kampung untuk ditayangkan pada semua.. Maklum-lah, ada sesetengah orang bandar ni, kampung pun dia tak tau camne rupa...









Pastu, kitaorang pun mem"blah" kan diri kitaorang untuk pulang ke rumah.. Dan aku pulak terus mengadap"lappy" aku utuk update kan DIARY MAYA ku ini.. hehe..!~
Good night Everybody.. Sweet Dreamzzz....

No comments:

Post a Comment