Thursday, September 10, 2009

Update Persona.. hehe.. (^_^)


Haha.. Kali nie, aku nak bercerita pasal keinginan aku yang tetiba melonjak untuk pasang skirting pada Persona ku ini..

Actually, aku tak berhasrat nak buat apa-apa pun pada keta ku nie.. Tapi bila mengenangkan segala calar-balar di kiri dan kanan keta, aku terus terpikir untuk masukkan skirting, kononnya nak tutup calar tu lah.. hehe..!~

So, aku tak nak crite banyak. Aku nak korang semua tgk lah macamana rupa kereta nie.. Perlu diingatkan bahawa keta ni suku siap jer tau..


-

Photobucket

Photobucket

So, sekarang ni, yang menjadi tumpuan aku setiap kali aku berjalan, ialah spoiler. Setakat nie, dah banyak jenis spolier yang orang pasang pada Persona mereka... Tapi hanya satu jer yang aku terpikat, dan aku masih lagi mencari di mana kemungkinan untuk aku dapat spoiler nie..

Photobucket

Setakat pengetahuan aku, spoiler yang aku cari ni, nama dia "TRD V3".. tapi ntah lah, aku pun tak tau nak cari kat mana.. aku punya jenis pulak kan, aku tak suka nak meng'order' barang pastu tunggu.. Aku prefer untuk tanya, runding harga, tengok produk, pastu terus pasang kat keta...

Nanti kalau ada berita terkini, aku akan update balik kat blog ni k...

But for now, good bye and good night then... need to go to sleep as at 4 o'clock, mama gonna wake us up for Sahur time.. hehehe..!~

2 comments:

  1. dah pasang ker spoiler tu,,
    klu dah pasang,, share lah ngan kita org,,
    kat mana nak cari spoiler mcm tu..

    ReplyDelete
  2. how much that trd spoiler for persona?

    ReplyDelete