Thursday, August 27, 2009

Kaki Kena Ekzos..


Balik dari jalan ari Ahad lepas, aku pun duduk lah kat atas bangku sebelah Shadow 600cc papa.. tak ku sangka rupanya, ekzos dia masih panas.. maklumlah, aku merempit sampai ke Jln Ipoh untuk beli spare part motor.. Macamana le lupa plak.!! aku pun tak tau.. haha..!!~

Ini adalah gambaran selepas 4 hari dari tarikh eksiden.. huhu..~ Pedih siut..!! Tadi kak Yati siap pass kan "cream" untuk letak kat bhgn luka tu.. Denyut jer sepanjang aku wat kerja tadi.. menahan sakit punya pasal, aku siap leh tertidur untuk 1 jam 10 minit (kalau x silap lah).. Sedor sendiri pulak tu.. Malu jer bila orang pandang sambil senyum-senyum.. Hehe..~

Apa-apa pun, ni jer berita wat masa nie.. Nanti, kita post kan apa lagi yang terkini k..

Semelekum semua...
(^_^)

1 comment: