Saturday, August 8, 2009

Story Story Story..

Aiyo.. acctually kan aku dah penat nak duduk kat processing department.. Makanya dgn itu, pada hari semalam, aku pun gi jumpa dgn Branch Boss dan aku mulalah mengomel, mengutuk, dan menyesali perbuatan aku nak masuk ke tempat tu..
______________________________________________________________________

Geram, benci dan menyampah tu memang telah pun wujud dari hari pertama aku berada di tempat baru ni.. Tapi, aku cuba jugak lah untuk bertindak positif. Senyum selalu, kurangkan berbual dan bercakap, banyakkan bersabar.. Tapi bila dah terlalu lama ko memendam rasa, ko akan rasa seperti nak membunuh diri tau..

Sebelum terjadi perkara macam tu lah membuatkan aku mula berfikir secara waras balik, lalu aku pun berjumpa dgn boss yang ada..

____________________________________________________________________

Mungkin apa yang aku buat ni, telah menunjukkan bertapa kelemahan aku pada orang lain, tapi kalau aku tak tunjukkan kelemahan ni, dan terus-menerus cuba untuk maintain rasa ego aku depan orang lain a.k.a kawan-kawan ofis, mungkin aku akan berada dalam situasi yang sangat bahaya..

Anyway, who give a shit of what I wrote down in here.. It's my blog, my life.. I decide which way i'm going. And I will not think about all your complaint, your whining (as if I'm not whining right now) and your opinion..

Bla... Bla... Bla...

-End-

No comments:

Post a Comment