Wednesday, August 12, 2009

Hari ini dalam Blog..



Nampak sikit jer kan kerja yang telah aku tinggalkan untk rasanya 3 minggu nie.. tapi, bila aku sentuh jer meja lama~kuh, terus aku ternampak satu memo,

"Johan, tolong clearkan back-logged yang berada sebelah meja kamu ini secepat mungkin."

Aku pun keluarkan lah semua yng ada.. Seperti yang tertera di atas dan bawah nie, kelihatan seperti sikit jer back-logged yang aku ada, tapi bila aku start jer nak buat segala pending ni, baru ku tahu keadaannya.. haha..~ Punyalah susah bila nak mencari semula segala dokumen yang ter'miss-out' waktu dulu-kala.. Dari pagi hingga lah ke petang ni tadi, aku hanya mampu untuk menyiapkan tak sampai 8 file dari semua.. Sebabnya:

a) Takde sapa yang berminat untuk memberi bantuan. (Tak kisah pun)

b) Pegawai aku leh plak g kursus..!~ Camne aku nak bukak segala security tanpa dia..!!~ AAaaarrgghhh...!!!

Bukan senang tau walaupun kerja yang aku buat nie, bagi korang ibarat kacang tanah jer... huhu..~ Tapi walau apapun, aku tetap bersyukur aku dah balik ke sini.. Tak payah aku nak call customer-customer yang nak wat loan tapi tak nak angkat phone bila aku call.. Hehe..~




No comments:

Post a Comment