Tuesday, September 22, 2009

Jalan² Raya Lagi...

Yeay.. Yeay.. Arini aku jalan lagi.. Tapi kali nie, aku bawak ma'am aku sekali sebab dia pun cuti arini.. Supposed semalam dia cuti gak, tapi kena OT sebab opis dia tak cukup orang.. Biasalah, dah nama kerja.. Buat jerlah kan.. :-)

Harini kita terjah IOI Mall pulak.. Tujuan asal nak cari seluar jeans Te.. Tapi last-last, jadi tempat lunch, jalan-jalan, makan-makan dan sebagainya lah... hehe..!~

Aku dah kurus kan dalam gambar nie.. hehehe..!~ Jgn lah puji.. Malu i..

Kat sini, tak banyak aktiviti berlaku since that tempat ni banyak kaum Cina dengan Keling India yang berpeleseran.. Kaum Melayu yang ada kebanyakan nya Kaum Indon.. Muahahaha..!~

So, aku nak crite lebih pun malas.. Apa kata korang tgk jer gambar yang aku dah petik guna Sony Ericsson K810i aku.. okay..?

Orang nak bergaya, dia pun nak bergaya gakz...

woo..!~ Banyak nya patung anak kucing

Cari persamaan antara patung dan yang memegang patung itu..

Apa Kehalnya nie..?

Nasib baik bukan kucing betul kan kan...

Aku dan yang tersayang

Pastu, pas kitaorang jalan kat sini, aku dan ma'am aku pun berpecah.. Sebab aku nak tgk G-Force kali ke-2 pulak.. Tapi kali nie, aku tengok dengan my dear El je lah.. hehe..!~

Sampai jer kat Summit (again..! duh..!!) waktu tu agak awal lar jugak.. Since that kitaorang dah makan sekali dengan mama and everyone, so, kitaorang jalan² jerlah menunggu masa..

One place that took my attention is this:


Nak tau apsal..? Sebab kat tempat ni, ada 4 kerusi urut yang leh kita gunakan sementara waktu.. But as for reminder, this chair is not meant to be free of charge tau..U have to pay if you want use this facility, and the price is quite reasonable..


Harga seperti yang tertera di bawah ye:

Tau tak naper aku cakap harga nya berpatutan..? Sebab kan, ko tak payah beli kerusi dari Gintell yang berharga ribuan ringgit.. Apa yang ko perlu buat, hanya isi kat dalam kerusi tu Rm1 untuk merasa kerusi tu 3 minit.. Jadi lah kan..? Janji ko dapat rasa kerusi tu, tul tak..?
Tak yah crite banyak, tengok gambar yang ada kay...

Kemain rileks lagi orang tu kan kan..

Boleh tertidur tu...

Senyum memanjang...

Ni lah bentuk kerusi nya.. hehe..!~

Okay, itu sahaja berita buat hari ini.. okay..? Ada berita terbaru lagi, nanti aku update kat sini eh.. Bubbye..!! (^_^)

No comments:

Post a Comment