Tuesday, July 7, 2009

Tagged from Farhana

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.



1. Bekas kekasih saya adalah :

Saya tak pernah jadi bekas sesiapa.



2. Saya sedang mendengar :

Rintihan pelanggan yang kenderaan ditarik kerana tak bayar bulanannya.



3. Mungkin saya patut :

Sakat sesiapa melalui telefon



4. Saya suka :

merehatkan diri di kawasan tanah tinggi



5. Sahabat-sahabat baik saya :

Entah kemana hilangnya mereka



6. Saya tak faham :

kenapa saya jadi perantara dalam konflik orang lain



7. Saya kehilangan :

Rasa percaya pada sesetengah individu



8. Ramai yang berkata :

panas sampai ke petang..



9. Makna nama saya :

Raja Akhir Zaman



10. Cinta itu adalah :

subjektif.. hanya mereka yang melaluinya yang tahu erti sebenar.



11. Di suatu tempat, seseorang sedang :

mengumpat atau mengutuk saya kot.



12. Saya akan cuba :

Untuk lebih berjimat-cermat.



13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :

Abadi



14. Telefon bimbit saya :

Ada dalam kocek seluar saya



15. Bila saya terjaga dari tidur :

saya mengeliat untuk 5-10 minit dulu



16. Saya paling meluat apabila :

ada orang yang tak puas hati dgn keadaan, tapi tak pandai berusaha untuk mendapatkannya.



17. Pesta / Parti adalah :

majlis keramaian yang paling tidak saya senangi



18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

Sugar-glyder. sejenis tupai terbang, tapi mempunyai muka dan bulu seperti hamster.



19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

Zaman persekolahan..



20. Hari ini :

Hari Rabu, 7hb Julai 2009



21. Malam ini saya akan :

Melepak dgn budak-budak kelab motor.



22. Esok pula saya akan :

mengeluh kerana kena pergi kerja seperti biasa.



23. Saya betul-betul inginkan :

sesuatu yang dipanggil "WANG"



24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

"Kenapa aku dilahirkan terlalu comel..?"



25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :

Pusat Beli-belah



26. Makanan Barat atau Jepun :

Jepun



27. Bilik yang terang atau gelap :

Gelap lah..



28. Makanan segera adalah :

Cepat, sedap dan enak untuk dimakan.



29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

"aku nak masuk opis, nak tidur"



30. Siapa yang anda mahu tag?

Mas dan Naz..

1 comment:

  1. Makna nama saya :

    Raja Akhir Zaman

    salah la.. nama ko bermakna: Raja Dunia...

    aku nk bg nama kat ko, aku tau la.. hehehehe

    ReplyDelete