Thursday, July 30, 2009

Happy Birthday To Me.. haha..

Hmm.. Everything started the day before my special day. I've gotten myself a cute-cimpanzi picture that singing "happy birthday" song for me, from my eldest sister.. haha.. From then, a few messages coming in from a few of my good friend who remember..

This morning, I planned to wear my new shirt with my new trousers to the office.. Thought of going there by bike, unfortunately, hujan lebat bagai nak giler.. So, have to use my beloved car lah nampak gayanya kan kan.. haha..

So, once I reached my office, abang Hisham dah tersenyum dari dalam Viva nya, Senyuman yang lain macam tau..!! Tetiba kan, waktu depan ramai orang yang lalu-lalang depan kitaorang ni, leh plak dia nyanyikan lagu Happy Birthday sekuat hati.. Adus..!! Segan seh..!! Tapi dalam pada segan tu, aku agak terharu dgn kejutan yang di beri, Hehe..

In the office plak, suasana menyambut hari lahir~kuh dilakukan dengan sederhana sahaja.. Thanks to Brother Shaiful, who help the rest to go out, and bought my birthday cake, and to Adik Lijah, Adik Rozana, Akak Yati, Akak Faezah, Brother Mike Ryan, Brother Reza, Brother Fazilah Mad, and a few others who really tried to make me happy celebrating my birthday.. Orang kata, benda yang ikhlas nie, memang sedap lain macam.. Sama lah macam apa yang terjadi.. Kek yang sederhana besar, terasa begitu sedap pulak, hingga aku rasa macam tak nak bagi orang lain jamah jer.. Muahaha..

Aku balik on time arini, becoz aku ada date dengan Elyanna, untuk gi dinner bersama-sama.. Since that I was so eager to have Steamboat for dinner, we decided to go to Asian Avenue in Sunway Pyramid.. After having our dinner, then only the present came out.. haha..

I got myself a lovely gift-box from her, and inside it, there is a cute teddy bear with a torn trouser exactly at the butt.. haha.. It has been years since somebody gave me a teddy bear as a present.. and you know what, I'm loving it..!! haha..


Hehe.. Now, I'm waiting for this coming Saturday.. If I'm not mistaken, kitaorang nak sambut brthday~kuh pada Sabtu ni, sebab arini, Mas dengan Naz takde.. Tak syok lar nak sambut dgn family kalau 2 orang tukang kasi huru-hara takde kan kan.. Haha..
Chao Chin..
_End_

5 comments:

  1. eleh~ pasan la yg kitorg nk sambut bday dia sabtu ni.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. wey
    aku ada gak kan nyanyi dlm fon
    haaa!!! malu gak aku
    nyanyi dpn org ramai kat gerai
    hahahah

    ReplyDelete
  3. ele.. ingat ko sorg ke nyanyi utk jo? sblm aku call ckp gudlak kat ko, aku da siap nyanyi utk jo gaks tau.. hahahaha

    ReplyDelete
  4. HAPPY BIRTHDAY dude!!! cute teddy by the way ;)

    ReplyDelete
  5. Hehe.. Thank you to all.. I appreciate it... like a lot man..!!

    ReplyDelete