Sunday, December 21, 2008

Kenduri Kahwin Ex-Classmate 1999

Hello everybody..
Tanggal 20hb december 2008 merupakan tarikh dalam sejarah buat member aku sorang ni, Raja Khairul Ahzam yang selamat diijabkabulkan pada pukul 10 pagi. So, aku dengan beberapa member aku ni telah pun membuat perancangan untuk pergi meraikan dia dan si isteri..
Since dia diijabkabulkan pada sebelah pagi, kami mengambil keputusan untuk pergi di sebelah petang, kerana ada antara kami yang bekerja setengah hari.. maklumlah, Hari Sabtu kan..

Kitaorang hanya dapat sampai di kawasan umah beliau pada pukul 2.40 petang. berpusing woo mencari umah dia ni pasal ikut peta, macam dah dekat, rupanya, jauh lagi simpang yang patut kitaorang masuk.. dah la tu, siap sesat-sesat lagi.. haha..
waktu kitaorang sampai, pengantin dah selesai makan damai dan upacara mengambil gambar di pelamin.. So, kami ikut keputusan majoriti, kami pun amik makanan dulu lah..


Dah selesai makan, keadaan orang ramai yang datang didapati makin susut.. Waktu ni lah, aku amik keputusan untuk gi cari pengantin untuk sama-sama petik gambar untuk dijadikan kenangan bersama..

Kalau you' guys tengok dia kan, dia dah kelihatan terlalu penat. maklumlah, nikah nya pada pagi hari, bersanding nya tengah hari, nak layan pulak tetamu yang datang sampai ke petang.. mau nya dia tak pengsan nanti nie.. hehe..
Just for you guys out there, here are some of the pictures that we took together-gether with the pengantin..





























And for the perfect picture, I asked my beloved Elyanna to snap the picture of all seven of us for our memories. Have a look and do tell us what you think.. hehe..

"Ya Allah, Ko Satukan Lah Hati Umat Mu Ini, Sepertimana Kau Satukan Hati Adam Dan Hawa, Dan Sepertimana Kau Satukan Hati Muhammad S.A.W Dengan Siti Khadijah."
Semoga Tuhan Merahmati Kamu Wahai Sahabat, Semoga Kamu Kekal Ke Akhir Hayat, Semoga Ceria Kamu Hingga Ke Anak Cucu..
Wassalam...

2 comments:

  1. nnt bila gambo kami da siap, kami tag u dlm k? :)

    ReplyDelete
  2. okay, i'll be waiting for the pictures.. hehe..

    ReplyDelete