Sunday, December 28, 2008

Konvoi Lagi..

-Haha.. Harini kan aku gi konvoi lagi.. Tapi kali ni konvoi kenduri khawin member motor aku, dan member ofis kepada member aku.. Dua tempat berbeza, pada hari yang sama.. haha..

-So, my club leader told us to gather ourselves at PAQ worksyop in Shah Alam at 12 o'clock.


-Tapi biasalah, janji melayu mana ada yang tepat lagi padat kan.. Walaupun aku sampai sebelum pukul 12 kan, still kena tunggu beberapa mat motor yang lambat dan tidak menepati janji.. huhu..


- Jadi, aku ambil masa yang ada untuk memetik beberapa gambar.. Gambar kat sebelah ni antara mereka-mereka, mat-mat motor yang boleh dipercayai atas janji-janji beliau.. I tell u'guys, supposed we started our journey at 12.15 pm, lastly became 12.45pm because one of us had woke up late.. haha.. Alasan yang munasabah kan kan..


-Kitaorang sampai kat kawasan umah akak Jalut atau nama betulnya, Jalal around 1.15pm.. Panas terik tau waktu tu.. Tapi kerana nak meraikan kawan aku merangkap "Last Man" dalam konvoi ni, segala panas terik kami letak tepi..


-Here are some of the pictures to share with u'guys.. Hope u'guy enjoy looking at them..













































-Habis jer sambutan pengantin kat sini, kitaorang pun terus kan perjalanan menyusuri Banting untuk sampai ke destinasi seterusnya, Pantai Morib.. Haha...


-After a long journey, we reach that place afterall.. If I'm not mistaken, the last time I been here was on my last convoy, that was Jelajah Selangor Bersama INPENS..




Kelihatan Aktiviti menghidupkan Api Rokok Sedang Dijalankan.
-Angin punylah sepoi-sepoi bahasa peranchis waktu tu, sampaikan rokok yang cuba dinyalakan pun enggan berasap.. haha.. And then again, I took my Sony Ericcson dan mula lah aktiviti memetik gambar.. Mai aku tunjuk dengan u'guys semua...






























-We took around 30-40 minutes for some rest at the shore before leaving that place.. Eventhough it was only in one day journey, it felt so good, and I wish that I could go for another trip like this..


-So, I guess I see u'guys in my next blog, alright.. Chow man..

No comments:

Post a Comment