Thursday, May 28, 2009

Back-Logged Filing


Haha.. Ni lah yang akan terjadi, bila u'guys diberi tanggungjawab, tetapi tanggungjawab tak dijalankan sepenuhnya.. Haha..

File kat opis aku nie dulu back-logged hanya untuk 3 minggu sahaja.. Tapi disebabkan beberapa perkara, yang tak perlu disebutkan di sini, back-logged tu jadi 5 bulan...!!! Lalu dengan itu, aku dipertanggungjawabkan untuk men"settle"kan masalah tersebut dengan assistant daripada 2 orang gadis ayu, Cik Halijah dan Cik Rozana.. Hehe..

Gambar kat atas tu, hanya sebaagian jer kot daripada apa yang dah di"settle"kan.. Bersyukur pada bantuan dua orang gadis tu, kerja aku ni dapat lah aku back-logged kan ke sebulan sahaja.. Pening woi bila atas meja hanya file, dan takde ruang untuk aku ~berfoya-foya~ kat cubicle sendiri.. Haha..

1 comment:

  1. Tahniah. Pas ni buleh jadik ketua unit sbb dapat maintain back-logged jadik seminggu jer :)

    ReplyDelete