Friday, May 15, 2009

Cari File Setengah Hari


Korang tau tak, kerja arini macam bodoh jer tau.. Aku pergi kerja macam biase, menaruh impian supaya harini berakhir dengan cepat.. Sebab aku dah mula rasa malas nak gi opis.. Maklumlah, kan esok lusa cuti.. Haha..


Lepas Semayang Jumaat tadi, aku pun dah mula rasa happy sebab masa tinggal lagi beberapa jam jer untuk balik.. Haha.. Tetiba bos aku, Mr. Raja Yatimi tu leh pulak jumpa aku.


Yatimi : Johan, tolong I cari 2 files ni.. Need an investigation to make..

Me : Alright..


Aku pun pergi lah kat tempat files.. Sekali file yang di cari tu takde..! Aisehmen..! Mana plak gi nyer ni..??


Me : En. Yatimi, files takde dengan kita lah

Yatimi : Uik..! Mana U letak files tu..?

Me : Eh, mana saya pegang files ni..

Yatimi : Lar.. I pun U there, so that U can handle all the files..

Please find it for me before habis kerja, alright..?

Me : Gggrrrr...


Kacau idup aku jer ko tau tak..? Tak pasal2 aku dgn Baju Melayu, kena angkat kotak-kotak, dengan mencelah antara files to get it. After one hour searching for it, jumpa lah rekod mengatakan yang file tu dah di ambil... Nak tau sapa yang amik? Auditer yang pentingkan diri sendiri, yang tak pandai pulang balik barang yang dipinjam..!! Huh..! Menyampah aku. Tak pasal-pasal Baju Melayu aku renyuk..


Bengong jer..

Ni Lah Tempat Kerja Aku Kat Opis.. Ber kecah eh..? Haha..



No comments:

Post a Comment