Monday, May 18, 2009

Pagi hari Isnin Yang Mulia


Pagi-pagi hari lagi, aku dah berjaya melahap satu set McD Breakfast di depan Hospital Ampang di Pandan Indah.. Haha.. Orang lain semua kena kerja, aku sedap duduk sini, menikmati makan pagi yang agak mahal.. haha..
Kitaorang gerak awal gak pagi tadi.. Dalam pukul 7.50 pagi, kitaorang dah pun berada atas jalanraya kat Kesas menuju ke sini.. Start dari Bandar Tun Razak, kalau x silap, jalan dah mula sesak.. Nasib baik kitaorang pakai motorsikal jer.. At, least dapat lar elak jammed tu sikit.. hehe..
Actually, aku tengah menunggu sayang~kuh buat interview kat Menara Maxisegar ni ha.. Biasalah kan, janji Melayu.. Cakap nya pukul 9 interview, dan aku ingat dia sorang jer yang interview arini.. Rupanya, ada 8 orang campur dia yang akan di-interview, untuk satu position sahaja.. Melampau betul lah diaorang ni.. Tau lah orang tgh cari kerja, jgn lah bagi orang putus harapan bila tengok ada ramai yang datang untuk jawatan yang sama..
Pasni, maybe aku akan ke office pulak.. Ada hal yang perlu dibereskan.. Selain tu, awek~kuh pun ada satu lagi interview, sebagai Sales Executive *kalau tak silap lah* kat Jalan 222 gak.. Kat dealer kereta mewah Mitsuoka.. Tapi yang itu, pukul 2 petang karang.. aku tak tau lah nak wat apa sementara nunggu kan pukul 2 tu.. apa-apa pun, itu sahaja berita dari kami di Pandan Indah..

No comments:

Post a Comment