Thursday, May 7, 2009

Kucing Yang Kepenatan

Aku Malam semalam gi kuar dgn member-member untuk menyantap @malantak Nasi Lemak Sempoi kat Uptown Shah Alam.. Kalau korang pergi sana, korang kena try nasi lemak dia.. Bagi diri aku yang cerewet ttg makanan ni, aku agak berselera untuk menghabiskan 7 Bungkus nasi.. haha.. 7 Bungkus tu bukan banyak pun.. Aku tak nak letak gambar.. Korang nak tau macamana rupanya nya, krang kena lah gi sendiri.. Haha..


Lepas makan, kitaorang pun exercise sikit, dengan meronda dari satu lorong ke satu lorong, dgn harapan, nasi lemak tu dapat dihadam dgn baik..

Jalan punya jalan, sekali aku sampai kat satu kedai jual stiker keta.. Dan yang menarik perhatian aku ialah....


Seekor Kucing yang agak gemuk, dan comel tgh tergolek kat tepi sudut, atas meja bersebelahan stiker yang dijual.. haha..
Punya lah sedap dan khusyuk dia tidur, sampai kan aku tiup muka dia dgn haruman Nasi Lemak dalam perut pun, dia tak sedar diri..!!! Hampeh aku cakap.. Buat geram jer mandang kan kucing yang pemalas ala-ala Garfield.. Bukak mata sikit pun tak nak.. punya lah kucing ni nak melayan kan mata nya untuk tidur.. Haha..

No comments:

Post a Comment