Sunday, September 23, 2012

Aktiviti Hari Ahad..

Assalamualaikum semua...

Arini aku bangun pukul 10.20 pagi.. sebab semalam pukul 3.15 pagi pun lom tutup mata...
huih..!!~ Seronok tido.. hilang pening peing pale pasal akaun negara...

Arini aku plan nak basuh V1,000 ku dan Elegan Ell... thought memula bangun awal (la sangat) untuk basuh motor.. but since dah lewat dah pun, la ni dah pukul 1.21 petang dah pun, kita tunggu pas Zohor karang kot...

Before basuh motor, nak gi Giant Putra Heights untuk beli ayam... aritu belanaja barang dapur, ayam kehabisan stok.. gilor kan..!!~ Giant kehabisan stok ayam..!!~

Pastu plan nak basuh keta... Lama sangat keta tak basuh... Sedap aku jer jalan dengan Matrix tu, siap bawak selut dan segala bekas lumpur dari hujan lebat mingu-minggu-minggu sebelum ni.. lantok lerr... kemalasan aku mengatasi segalanya kowt..!!~ muahahaha...!!~


Apa-apa nanti, aku update kat sini..

P/S : Masih dalam mode malas bila tau esok kerja.....~

No comments:

Post a Comment