Monday, September 24, 2012

Hoo Yeah..!!~ Memang Ho Liao..!!~


Wah..!!~ Siyes aku bosan dok kat opis arini…

Pagi tadi aku memain, tekan punat kat fotocopy machine..
Tekan punya token, sekali keluar 60 set agreement Conventional..!!~
Amek kaw..!! Tak memasal aku kena wat kerja plak pagi nih, padahal takde apa pun aku nak buat actually…

Lepas makan lunch kat Kompleks C, bertentang dengan Standard Chartered PJ State tuh, aku, Amin, Azizi, Nasir, Ucop dengan sorang makhluk Allah yang aku tak berapa nak gemar tuh (dah tau ramai tak gemar, bikin muka setebal batu nesan plak makan sekali dengan kitaorang) bergerak balik ke office…

TAHNIAH buat aku dan Amin, kitaorang tak buat amenda pun dari lepas lunch which is 2 o’clock until now..!!~ Warrrgghhhh….!!!!!~

Kebosanan Melanda Makhluk Allah ini yang mana keBOSANan beliau mencecah tahap yang OPTIMUM..!!!~

Help..!!~ Help..!!~

No comments:

Post a Comment