Saturday, September 22, 2012

Sabtu yang MEMBOSANKAN

Patutnya tadi pagi aku ikut VOG ride 4 mountains... Tapi sebab dek akal fikiran masih ting tong kerana hal semalam yang belum selesai, aku skip aje trip tu...

Thought nak ikut abg Asrim naik Kelantan, tinggal ell kat umah, tapi ngenangkan toilet tal cukup bersih, laman lintang pukang kerana hujan lebat semalam, pun ditangguhkan juga...

Terkini, mama datang umah, bagitau yg ubat resdung adeq dah ada stok kat Chokit, mintak aku gi amikkan.. Siap order skali dengan ubat aku... Adeh..!! Mana nak kepow duit membayor nih...
Duit dah ler tak cukup...

Dapat plak news ell gi order cokelat dgn kawan dia yang kebetulan bercuti di Langkawi.. RM60 pulak tuh...!! Gatal lah minah sekor nih...!!??! Aku nak bayar pakai apa, bulu anu...??

Kekadang separuh orang ni, otak ada kat hujung kepala, tapi akal kat kepala lutut...
Dari ko beli cokelat tuh, apa kata ko cover aku sikit, gi tukar tayar motor skuter ko yang dah hampir botak tuh...

Kesimpulan : Pepagi perkara hampeh dah berlaku... Macam sial...~

No comments:

Post a Comment