Friday, September 21, 2012

Aku, Elyanna dan Versys1,000

Eh, lupa satu cerita lagi..


Tadi pagi aku cam malas nak gerak ke office..
So, aku pun main lah petik petik gambar…

Ada 2-3 yang aku petik tu…
** Aku dengan bunga matahari ku..
** Pokok Keladi yang jenis ketot-ketot nih..

DAN…

** Ell bersama V1000
** Aku dengan Kekasih baru, V1000 ku jugak lah..

Hehehe…

Tapi sayang sama sekali, aku try nak cari balik gambar tu semua,
seolah olah corrupted lah pulak.. harap takde kena mengena dengan virus or
what-so-ever yang berkaitan lappy ku..

Hanya 2 gambar aje yang selamat…








Bila V1000 sebelah Ell, nampak kemantapan nya.. Ke”maskulin”nya..
Tapi bila time aku petik gambar sendiri dengan V1000 tuh, jadi kecik plak dia..!!~




Mode : Frust bila motor-besar jadi kechik sebelah aku…

No comments:

Post a Comment